🌺 Naturalne kosmetyki z Chorwacji Wild Flower @windby_pl 🌺 wprowadzają nas w środziemnomorski klimat 🌊 Nietestowane na zwierzętach, bez parabenów i chemii, 100% naturalne 🌿


Mój zestaw zawiera:


🌸Naturalny ŻEL DO MYCIA CIAŁA z olejkami eterycznymi ze słodkiej pomarańczy i ylang-ylang 🍊


Delikatny, uspokajający i przyjemny zapach. Żel nie zawiera alkoholu i nie wysusza skóry, nadaje się nawet do wrażliwej. W dotyku czuć nawilżenie, bez efektu szorstkiej i skrzeczącej skóry. 


🌸Odżywczy KREM DO RĄK z pachnącą pelargonią 🌺


Przyjemna kremowa, gęsta i bogata struktura kremu zawiera oleje z moreli, awokado i oliwek oraz masło shea. Czuć to przy rozsmarowywaniu kremu na dłoniach, dobrze się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Nadaje się do stosowania przez cały dzień i na noc. Dobrze nawilża i wyraźnie poprawia strukturę skóry, regeneruje i uelastycznia.


Tak jak nie lubię zapachu pelargonii, tutaj ten zapach mi nie przeszkadza a nawet jest atrakcyjny. Delikatny, kwiatowy.


🌸Przeciwstarzeniowy KREM NA NOC z ekstraktem z nieśmiertelnika 🌼 


W składzie masło shea oraz zimnotłoczony olej słonecznikowy który świetnie natłuszcza przesuszoną cerę. Ma bardzo gęstą i tłustą konsystencję dlatego stosujemy na noc. Ekstrakt z rozmarynu jest doskonałym przeciwutleniaczem o właściwościach spowalniających starzenie. 


👉Wiele próbek jakie otrzymałam w paczce dało mi możliwość stosowania różnych kremów i jestem ZACHWYCONA każdym z nich‼️ Każdy kosmetyk jest unikatowy i wyjątkowy. Cudowne zapachy i ekstrakty, sprawiają że każdego chce się kupić u @windby_pl ❤️


👉Ja jestem zakochana w serii SŁODKI MIGDAŁ - zapach jak słodki cukierek 🍬 Oryginalny i podkreślę to jeszcze raz - w 100% naturalny 🌿


Sklep z kosmetykami: @windby_pl 

Firma: Wild Flower