Kosmetyki do włosów farbowanych od So!Flow dostępne są m.in. w Rossmannie i aktualnie na promocji ✌️


Dobry skład, przyjemne zapachy, miła aplikacja i wydajność - to cechuje linię do włosów farbowanych, którą miałam okazje wypróbować dzięki współpracy z Vis Plantis 💜 Zdecydowanie polubiłam się z tymi kosmetykami 🧴


W linii So!Flow do włosów farbowanych testowałam:


•OCZYSZCZAJĄCY PEELING TRYCHOLOGICZNY - bez drobinek, o konsystencji żelu, dobrze spłukuje się z włosów. Zawiera kwasy AHA które usuwają martwy naskórek i nadmiar sebum, łagodzi też wszelkie podrażnienia. Zawiera ADAPTOGENY które przywracają równowagę pH skóry głowy.


•MASEŁKO ZABEZPIECZAJĄCE KOŃCÓWKI z olejem rycynowym i kokosowym, masłem shea i kakaowym, które jest twarde, dzięki czemu bardzo wydajne. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek, chroni przed uszkodzeniami i łamliwością.


•REWITALIZUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH z ekstraktem z jeżyn i śliwek, o cudownym, zniewalającym zapachu! Bardzo dobrze się pieni, ma żelową konsystencję. Zapobiega utracie koloru, nadaje włosom blask i połysk. Wegańska kreatyna odbudowuje strukturę włosa. Adaptogeny działają antyutleniająco, wzmacniają i stymulują porost włosów.


•REWITALIZUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH z ekstraktem ze śliwki i jeżyny oraz adaptogenami. Nawilża, odżywia, nadaje miękkość oraz blask. Wzmacnia, stymuluje wzrost włosów i działa przeciwutleniająco. O przyjemnej kremowej konsystencji.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, kosmetyki świetnie wpisują się w moją codzienną rutynę pielęgnacyjną. Polecam