✨Organiczne kosmetyki na porost włosów z olejem rycynowym od @arganicare_pl ✨

Jakie są moje wrażenia⁉️

‼️PO PROSTU WOW‼️

Poprawa struktury włosa widoczna od razu, cudowny zapach i przyjemna aplikacja. Plus na duże opakowania z pompką. W składzie kosmetyków olejek arganowy i rycynowy które nawilżają, odżywiają i stymulują porost włosów. Poprawiają ich sprężystość przez co się nie łamią. 👉Doskonałe wzmocnienie włosów.

Wybierając produkty ze sklepu @arganicare_pl kierowałam się przede wszystkim ZMNIEJSZENIEM WYPADANIA i PRZYSPIESZENIEM ICH WZROSTU. Dodatkowo interesowała mnie ODBUDOWA i WZMOCNIENIE WŁOSÓW 👱🏻‍♀️ Mam farbowane i w dodatku blond włosy więc tego mi w tym momencie potrzeba.

Kosmetyki już po pierwszym użyciu dały efekt jak na filmiku‼️ Piękne, lejące się i delikatne włosy ❤️

🧴ZESTAW CASTOR MAXI zawiera:
✔️odżywka bez spłukiwania stymulująca porost włosów 
✔️odżywka do spłukiwania na porost włosów 
✔️szampon stymulujący porost włosów 
✔️maska wzmacniająca
✔️serum na porost włosów 
✔️odżywka 10 w 1 

Polecam całym sercem 🥰