Wiesz że dziś jest 𝔻𝕫𝕚𝕖ń 𝕄ęż𝕔𝕫𝕪𝕫𝕟𝕪 ⁉️

W tym dniu (i w każdym innym) warto zadbać o naszych chłopaków również pod względem kosmetycznym ❤️ 

Często chcieliby bardziej o siebie zadbać ale potrzebują porady, wskazówek i informacji co oraz jak stosować.

Jako zwolenniczka 🌿NATURY podarowałam mojemu mężowi kosmetyki z 2 firm z których i ja jestem zachwycona: @orientana i @ava_laboratorium 😌

Wszystkie kosmetyki otrzymał ode mnie już kilka dni temu i od razu zaczął używać - pierwsze wrażenie to 👉 miłe zapachy i doskonała konsystencja 🙌


🌿Olejek przeciwstarzeniowy 6w1 dla cery z zarostem @ava_laboratorium dobrze się rozprowadza na całej twarzy a także brodzie 🧔‍♂️ która po aplikacji olejku jest miękka i dobrze się układa

🌿 Krem pod oczy przeciwstarzeniowy 6w1 o kierunkowym działaniu @ava_laboratorium to duża nowość dla mojego męża. Pierwsza styczność z kremem pod oczy i dosyć przyjemna bo krem dobrze nawilża i odżywia, nie jest zbyt ciężki. 



🌿Żel do mycia twarzy BAMBUS i FIOLETOWY RYŻ @orientana skutecznie myje i dobrze się zmywa

🌿Krem przeciwzmarszczkowy BAMBUS i ŻEŃ SZEŃ @orientana szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej lub białej poświaty. Idealnie zrównoważony.

Masz jakiś kosmetyk KTÓRY POLECA TWÓJ MĘŻCZYZNA⁉️