Przetestowałam 6 kosmetyków marki YAPPCO i oto moje spostrzeżenia z którymi chciałabym się z Wami podzielić:

🍏 Wygładzająca maska peeling z glinką - dla mnie rewelacja, dobrze ściera naskórek, można jej używać po masażu też jako maskę 

🍏Serum do twarzy. Kuracja odmładzająco - napinająca - pięknie pachnie, dobrze się wchłania, pompka ułatwia aplikacje, dobrze odżywia

🍏Matujący krem do twarzy na dzień - rewelacja! Jeśli ktoś ma problem z przetłuszczanie się cery to ten krem będzie idealny. To mój ulubieniec z całej serii 🫶 Do tego świetnie pachnie i utrzymuje świeżość skory przez długi czas. Nie jest ciężki, dobrze się wchłania, bez tłustej warstwy. Idealny!

🍏Maska liftingująca do twarzy i szyi - tutaj niestety trochę się zawiodłam, bo nie nazwałabym tego maską, zbyt rzadka konsystencja. Nie czuje efektu liftingu ale z pewnością ma działanie nawilżające i odżywcze. Zapach lekki. 

🍏Micelarny żel do higieny intymnej - plus za brak zapachu ale minus za odręczne wieczko, bardziej praktyczna byłaby pompka. Nie podrażnia i jest delikatny.

🍏 Nawilżający żel pod prysznic - jak wyżej minus za aplikację, wolę jednak takie kosmetyki stosować z pompki bo jest to wygodne. Szkoda też że nie ma zapachu, dużo przyjemniej byłoby poczuć aromat świeżych jabłek. Żel jednak nie wysusza skóry, nie jest skrzecząca po myciu i jest delikatny. Świetnie sprawdzi się u osób których podrażniają żele i mydła, ten jest godny polecenia.

Marka YAPPCO  ma jeszcze wiele innych kosmetyków do zaproponowania❕ Dodatkowo dużym plusem jest przystępna cena i dobry, naturalny, wegański skład 👌 Zapraszam na pełną ofertę w sklepie online www.yappco.bio 

Do ich kremów matujących z całą pewnością będę wracać bo to mój TOP🏆