🦋 Kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała od @jadwiga_naturalnie 🦋

Na kosmetykach tej firmy pracowałam przez 2 lata w trakcie nauki w Technikum Policealnym (mój tytuł: TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH). Jeszcze wtedy nie zdawałam sobie sprawy, że te kosmetyki są naturalne, mają dobre składy i super jakość… 

Człowiek pewne rzeczy dostrzega po pewnym czasie!


W paczce jaką otrzymałam znalazły się kosmetyki które z wielką przyjemnością sprawdziłam na sobie:

•punktor / preparat przeciwtrądzikowy (świetnie zasusza wszystkie wypryski, do stosowania na noc)

•peeling enzymatyczny z wyciągami z papai i ananasa (delikatny ale skuteczny)

•krem opatrunek na suche i spierzchnięte dłonie bogaty w wyciąg z mango, lnu, olej kokosowy, wit.E, alantoinę i d-panthenol (konkretny i treściwy krem)

•odżywczo-regenerująca maska do stóp z olejem lnianym, kwasem hialuronowym, d-panthenolem, wit.B5 i A (zmiękcza i nawilża naskórek)

•żel do higieny intymnej Drzewko Herbaciane (delikatne i ładnie pachnące dzięki naturalnym olejkom eterycznym)

•krem do cery naczynkowej i wrażliwej (lekki, dobrze wchłaniająca się, przyjemny w aplikacji)

•puder naturalny / saipan do cery tłustej i trądzikowej (skutecznie ściąga nadmiar sebum, matuje)

Pełna oferta, opisy i składy kosmetyków znajdziesz na www.sklep.jadwiga.eu 💙