Tak❗️Zapraszam na wielkanocny przepis w śniadaniowym wydaniu - kto nie przepada za kiełbasą 🤭może zjeść taką na poniedziałkowy śmingusowo-dyngusowy poranek 💦🤗


Te czekoladki to moje niedawne odkrycie w Biedrze…OMG❗️Pyszne 🥵 a że nie chciało mi się gotować płatków owsianych postawiłam na NOCNĄ OWSIANKĘ 🌜


Dziś WIELKIE PROMO u @myproteinpl ❤️ Z kodem „SMILE” wyprzedaż aż do 43% … idealnie by się zaopatrzyć przed świetami 🐣🐥


🐰WIELKA - NOCNA OWSIANKA🐰


Makro: 

Białko 31,5g 

Węglowodany 49,8g

Tłuszcze 22,9g

Kaloryczność 522kcal (z dodatkami) 

479 kcal (bez dodatków)


🐰SKŁADNIKI:

•50g płatków owsianych

•20g odżywki IMPACT WHEY PROTEIN wanilia @myproteinpl 

•75ml napoju roślinnego / mleka

•1 łyżka jogurtu naturalnego (u mnie śmietankowy @smu_strzalkowo )

•sos karmelowy Allnutrition @fitwomen.pl (zniżka 20% „apricot”)

•masło orzechowe gładkie w tubce @myproteinpl 

•2 kostki czekolady deserowej proteinowej @legal_cakes (zniżka 10% „apricot_smile”)


🐰DODATKI:

•czekoladka karmelowa

•łyżeczka posiekanych orzechów



🐰WYKONANIE:

Zalewamy płatki i białko, mieszamy. Wlewamy do naczynka. Na wierzchu polewamy sosem karmelowy zataczając kręgi m, tak samo robimy z masłem orzechowym. Wstawiamy na 15min do zamrażarki. W tym czasie w kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę i polewamy wierzch. Kładziemy czekoladkę i posypujemy orzechami (opcjonalnie). 


Chłodzimy w lodówce przez noc. Jemy na zimno lub po podgrzaniu w mikrofali.