Kochani 💕 Chciałabym Was poinformować że zostałam ambasaadorką marki KFD NUTRITION z której kupowałam produkty  już od 2016r 🙆🏻‍♀️ (sprawdziłam swoje ostatnie zamówienia online 🧐). Była to pierwsza firma suplementacyjna z jaką miałam styczność


Jestem bardzo PODEKSCYTOWANA tą współpracą 🥳 i mam dla was w związku z tym kod rabatowy:


👉 -5% „apricot” www.sklep.kfd.pl od zakupów za 99zł👈


SKŁADNIKI:

~40g płatków owsianych @pakman_foods (-5% „apricot”)

~1 łyżka mascarpone

~325ml mleka 0,5%

~15g odżywki białkowej o smaku lodów tradycyjnych @kfdnutrition (-5% „apricot”)

~sos karmelowy @kfdnutrition 

~25g budyniu karmelowego 

~15g orzeszków ziemnych @pakman_foods 

~15g budyniu czekoladowego 

~2 kostki czekolady mlecznej proteinowej @kfdnutrition 

~1 łyżeczka żelatyny / agaru + ciepła / gorąca woda

~erytrytol @pakman_foods 



WYKONANIE:

Płatki gotujemy na wodzie, zdejmujemy z ognia i dodajemy miarkę odżywki białkowej oraz mascarpone. 


Budyń karmelowy gotujemy na mleku (200ml), słodzimy erytrytolem i dodajemy odrobinę żelatyny lub agaru (wcześniej rozpuszczoną w cieplej wodzie).


Budyń czekoladowy gotujemy na mleku (125ml), słodzimy erytrytolem i wlewamy żelatynę/ agar. Mieszamy i dodajemy pokruszoną czekoladę.


Do miski nakładamy płatki owsiane, następnie posypujemy orzeszkami. Dalej warstwa karmelowa i po chwili wystudzenia wlewamy warstwę czekoladową. Opcjonalnie dekorujemy batonikiem pokrojonym w paski.