VIANEK to polska marka naturalnych kosmetyków, która stworzyła 6 linii produktów dla kobiet w każdym wieku. Zapachy urzekają, składy zachwycają, a wzornictwo opakowań przekazywane z pokolenia na pokolenie jest oryginalną sztuką ludową pochodzącą z małopolskiej wsi Zalipie. 

PEELING DO CIAŁA Z MIELONYMI PESTKAMI MORELI przypomina mi zapach migdałowego ciasta, najchętniej wyjadałabym łyżeczką masę prosto ze słoiczka :-P Dla mojej skóry to prawdziwy RARYTAS <3 Zmielone PESTKI MORELI w połączeniu z ZIARENKAMI CUKRU oczyszczają i złuszczają martwy naskórek, a oleje natłuszczają i odżywiają skórę. 

Miałam okazję przetestować ten peeling dzięki EKOCENTRYCZCE, u której wygrałam rozdanie kosmetyków firmy Vianek (dzięki Daria!). Myślę, że jest to mój początek wielkiej PRZYJAŹNI z tą firmą i chętnie sięgnę po ich kolejne kosmetyki z przyjemnością :-)  


Peeling do ciała z mielonymi pestkami moreli 
firmy Vianek

Opis i działanie:
OLEJEK Z PESTEK MORELI iOLEJEK ROKITNIKOWY doskonale nawijżają i odżywiają skórę, dostarczając jej potrzebnych witamin i przeciwutleniaczy. Pokruszone pestki moreli wraz z drobinkami cukru delikatnie złuszczają zrogowaciały naskórek i oczyszczają z zanieczyszczeń. Polecam stosować taką pielęgnację 2 razy w tygodniu. Skóra staje się wtedy miękka, aksamitna i sprężysta w dotyku, a jej koloryt się wyrównuje.  Nie ma konieczności używania balsamu po wykonaniu tego peelingu!

Skład:
olej sojowy, sacharoza, stearynian glicerolu, sproszkowane pestki moreli, laurynian glicerolu, olej z pestek moreli, olej z rokitnika zwyczajnego, octan tokoferolu, alkohol benzylowy, kwas dehydrooctowy, zapach, limonen, linalol. 

Kosmetyki firmy Vianek nie posiadają w swym składzie:
  • sztucznych barwników i zapachów
  • parabenów (sztucznych konserwantów)
  • parafin (produktów pochodzących z ropy naftowej)
  • silikonów
  • glikoli
  • substancji zagęszczających i stabilizujących
Cena 150ml:
od 15-20zł
 

Będzie mi miło, jeśli polubicie FP bloga https://www.facebook.com/MakeLifeGreen/ 
oraz zaobserwujecie mnie na IG https://www.instagram.com/fit_vegan_kate/

 Stosujecie kosmetyki firmy Vianek ??? Jakie polecacie ???