🐟 SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM 🐟

Po publikacji na story mojej sałatki dostałam dużo zapytań o przepis więc OTO I ON 📝

🥗SKŁADNIKI (1 porcja):
•100-150g mixu sałat 
•pół pomidora malinowego
•2 ogórki małosolne lub kiszone 
•puszka tuńczyka w sosie własnym (w wodzie) u mnie @lisnerpl 
•2 łyżki grzanek ziołowych lub zwykłych (u mnie @mamut_polska )
•2 łyżki startego parmezanu
•1 łyżka prażonych pestek dyniowych @jawo2008.pl (zniżka „apricot”)

•sos: 1 duża łyżka majonezu (u mnie @majonez.kielecki.official ) + 2 łyżki jogurtu naturalnego (u mnie @smu_strzalkowo ) + zioła suszone lub świeże + sól i pieprz



🥗WYKONANIE:
Wszystkie warzywa myjemy. Sałatę układamy na dno miski, potem pomidor w kostkę i ogórki w plastry. Następnie grzanki, parmezan i tuńczyk. Polewamy dobrze wymieszanym sosem. Na wierzch posypujemy pestkami które podprażyliśmy przez kilka minut na suchej patelni.