Ostatnio szaleję na punkcie <3 DOMOWEGO TOFU <3 a jak dobrze wiecie jestem obecnie na diecie redukcyjnej i dostałam zalecenia od swojego trenera, by włączyć do swojej diety większą ilość BIAŁKA. Zajadam się więc warzywami strączkowymi oraz pysznym tofu. Smak tego domowego, który kupuje u znajomego z Yerba Mate Poznań jest NIEPOWTARZALNY! Od pierwszego gryza zakochałam się w tym produkcie sojowym i nie mam zamiaru kupować już innego ze sklepu. Ten kto nie próbował a mieszka w Poznaniu lub okolicach, bądź jest przejazdem zachęcam do zakupu - nie będzie żałować! Dodam, że tofu jest robione z ziaren soi niemodyfikowanej :-)

LATO już się rozpoczęło i na targu stoły uginają się od owoców, więc sięgnęłam tym razem po słodkie CZEREŚNIE oraz TRUSKAWKI. Wymieszałam to razem z mleczkiem kokosowym i wyszło coś PRZEPYSZNIE OBŁĘDNEGO!!! 

Szkoda, że już nic nie zostało, bo chętnie jeszcze bym zjadła :-P

Składniki (2 porcje):
  • 250g odszypułkowanych truskawek
  • 250g drylowanych czereśni
  • 200g tofu
  • 1/2 puszki mleczka kokosowego
  • erytrol lub cukier brzozowy wg uznania
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
Wykonanie:
Do blendera wlewamy mleczko kokosowe, dalej dodajemy owoce i tofu. Wszystko miksujemy na gęsty i gładki krem. Próbujemy i słodzimy wg uznania, na koniec jeszcze raz wszystko ze sobą mieszamy.

Wierzch dekorujemy świeżymi owocami i wiórkami kokosowymi.