O tym kosmetyku przeczytałam z ulotki, którą dostałam w moim ulubionym sklepie zielarskim :-) Bardzo zaciekawiło mnie działanie tego DEO KRYSZTAŁU. Naturalny ałun amonowy jest bardzo tani, super wydajny i niesłychanie skuteczny!!!  
 
Od momentu pierwszego zastosowania nie rozstaję się z nim. Jego wielką zaletą jest jeszcze to, że z powodzeniem możemy go używać w innych partiach ciała
 
Zapraszam do mojej recenzji tego SUPER DEZODORANTU firmy Najmar!!!
Opis i zastosowanie:
Deo Kryształ to naturalny dezodorant wykonany z amonowego amonu bez:
  • alkoholu
  • barwników
  • substancji zapachowych
  • konserwantów 
Zapobiega nadmiernej potliwości i nieprzyjemnemu zapachowi. Nie zawiera żadnych barwików, dlatego nie brudzi odzieży. Daje ochronę przez 24h. Nie zawiera alkoholu więc nie podrażnia skóry ani nie przesusza jej. Z powodzeniem mogą używać go osoby o szczególnie wrażliwej skórze. Stosowany może być również przez alergików!

Dezodorant może być zastosowany również na stopach. Jest bezzapachowy więc mogą go używać zarówno kobiety jak i mężczyźni. 
 
Preparat dostępny jest w 2 rozmiarach: 60g starcza na niecały rok, a 120g na ponad 12 miesięcy!
 
Co ważne jest nietoksyczny i przyjazny dla środowiska.
 
Sposób użycia - 2 techniki:
1) Zwilżyc wodą kryształ i kilkakrotnie zaaplikować na wybraną partię ciała
lub
2)Zwilżyć wodą bezpośrednio skórę i posmarować ją suchym deo kryształem.

Skład:
100% ałun amonowy (Ammonium alum)

Cena:
dezodorant 60g ok.15-16zł, dezodorant 120g ok.19-22zł