Już od pewnego czasu czaiłam się w sklepie na SER HALLOUMI i dorwałam w dobrej cenie 💰 Absolutnym hitem w mojej kuchni prócz tego sera jest OLEJ KONOPNY od @biolavit którego użyłam do dressingu 🤩 Myślałam że będzie okropny w smaku (jak olejki CBD 🤢🤮) a jest BOSKI 🤤 Ma delikatny posmak orzechowy i idealnie sprawdza się do polania każdej sałatki 👌🏻 Musicie spróbować koniecznie❗️

🥗 Sałatka z serem halloumi i dressingiem musztardowo-miodowym 🥗

▫️Sałatka: 
•100g sera halloumi 
•3 liście sałaty lodowej 
•2 różyczki brokuła 
•kawałek papryki czerwonej 
•kilka pomidorków daktylowych 
•kawałek ogórka 

▫️Dressing:
•1 łyżeczka musztardy sarepskiej 
•1 łyżeczka miodu 
•1 łyżka oleju konopnego @biolavit 
•sól i pieprz

▫️Wykonanie: 
Warzywa umyć i pokroić wg uznania. Sałatę postrzelić. Na patelni grillowej usmażyć ser. Warzywa ułożyć na talerz, na górę ser. 

W miseczce zmieszać musztardę z miodem i przyprawami, następnie dodać olej i energicznie wymieszać. Polać sałatkę. Podać z ulubionym pieczywem lub grissini.