Słodycze to ŻYCIE ❤️ Tyle, że dla mnie w zdrowej wersji 😂 Im większa moja świadomość o żywności, produktach, składach tym bardziej odrzuca mnie od sklepowych gotowców. Ba!!! Nawet mnie do nich nie ciągnie odkąd z nich zrezygnowałam. Wpływa to dobrze nie tylko na moje zdrowie ale i kreatywność a nawet pracowitość, bo MI SIĘ CHCE TO ROBIĆ👍 Po prostu lubię dobrej jakości dania, bo są nie tylko odżywcze ale mają też SMAK. Nie zauważyliście, że te sklepowe słodycze w sumie smakują tak samo?! Po prostu są słodkie! 

Kiedyś uwielbiałam mleczną czekoladę, najlepiej Milkę, mega słodką. Teraz nie zjem innej niż gorzka 90% kakao 😂 Jak to wszystko może się zmienić! TYLKO TRZEBA CHCIEĆ TEJ ZMIANY ✌️

DESER A LA SNICKERS

Skład:
  • 60g kaszy jaglanej/płatków jaglanych
  • 200ml mleka ryżowego
  • 50ml wody
  • 1 łyżka kakao
  • 2 kostki gorzkiej czekolady
  • 5 daktyli lub śliwek suszonych
  • kilka łyżek orzechów ziemnych lub mąki arachidowej + sól morska/himalajska
Wykonanie:

Kaszę/ płatki gotujemy na mleku i wodzie z daktylami/śliwkami. Po ugotowaniu dodajemy czekoladę, mieszamy. Wszystko miksujemy na gładki krem za pomocą blendera. 

W miseczce układamy masę czekoladową, następnie posiekane orzechy/mąka z orzechów i szczypta soli. Kolejna warstwa tak samo. Wierzch obsypujemy orzechami z solą.