💕 Kosmetyczny box od @kanunature 💕


Naturalne kosmetyki polecane również do profesjonalnych salonów SPA 🧖🏻‍♀️ Z tyki kosmetykami możesz zadbać o siebie w domu na najwyższym poziomie 🔝


Bogata oferta @kanunature obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz kąpieli. Również ciekawym produktem jest kula zapachowa do szafy 😍


W moim boxie który z wielką przyjemnością testowałam znalazły się:




💕MASŁO DO CIAŁA MAGNOLIA z masłem shea, olejem winogronowym i z awokado oraz woskiem pszczelim do codziennej pielęgnacji. Nawilży i dostarczy wielu witamin, nawilża i przeciwdziała wolnym rodnikom. Delikatny zapach utrzymuje się na skórze prze długi czas.




💕PEELING DO CIAŁA TOXIC GLAMOUR z oliwą z oliwek, masłem kakaowym i shea, kwasem linolowym oraz fitosterolami. 





💕SZAMPON W KOSTCE MANGO (z odżywką 2w1) z masłem shea, oliwą z oliwek, masłem mango i kakaowym. Ułatwia rozczesywanie włosów, wzmacnia cebulki włosów, zwiększa objętość i puszystość, odżywia i regeneruje. Stanowi barierę chroniącą przed nadmierną utrata wilgoci ze skóry, natłuszcza, nawilża i regeneruje. Uelastycznia i ujędrnia. Przyspiesza produkcje kolagenu i opóźnia procesy starzeniowe.





💕MYDŁO W KOSTCE LAWENDA które zmiękcza skore i ją uelastycznia.




💕OLEJEK DO KĄPIELI POMARAŃCZOWO-CYNAMONOWY który wspaniałe otula skórę, odżywia ją, natłuszcza i regeneruje. Po kąpieli z dodatkiem tego olejku nie jest konieczne nakładanie balsamu do ciała. Zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas.


👉Cudowne kosmetyki, które są również świetnym pomysłem jako prezent. Pełna ofertę sprawdzisz na stronie www.kanunature.eu ☺️